wtorek, 11 marca 2014

ZŁAP LICZNIK NA 100 000!!!

Moje drogie Parafianki!
Dziś post szybki niczym samolot odrzutowy, bo i okazja ku temu może szybko przeminąć.

Ogłaszam szybką akcję ŁAPANIA LICZNIKA. A złapać trzeba cudowną liczbę 100 000 !!!

Tak, tak to już 100 000 tysięcy odwiedzin, które radują moje serce i serce mojego Szanownego Małżonka. Dziś na tę okoliczność nawet zakupił tort i zaprosił gości, także nie możecie mnie zawieść i czym prędzej łapcie magiczną liczbę. Dla zwyciężczyni przygotuję prezent, ale tortu nie gwarantuję, bo pewnie Sanepid nie przepuściłby przesyłki. Także palce na enter i do dzieła !!! Jako dowód proszę o przesłanie na moją skrzynkę print screen lub zdjęcie monitora z cudowną liczba 100 000.


 Ustrzelcie licznik




 Wiadomości z ostatniej chwili!!!!
Bystrym okiem i zręcznymi palcami wykazały się dwie czytelniczki Ania z bloga "No UFOs allowed" oraz Małgosia :)

GRATULUJĘ!!!!!



16 komentarzy:

  1. wysłałam 99,999 :) eh blisko było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Jolu, no rzeczywiście minęłaś się o włos, niestety Ania i Gosia były bezwzględne :)

      Usuń
  2. Zanim zajrzałam na bloga już było po wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mówiłam, że akcja szybka niczym odrzutowiec :))))

      Usuń
  3. a moje wyświetlenie 100.014 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ładne, choć niestety nie premiowane nagrodą. Obiecuję, że jeszcze kiedyś zrobię łapanie jakiejś dziwnej, pokręconej liczby :)))

      Usuń
  4. Nosz kurcze akurat jak przyszłam do domu i patrzę: o zabawa! to się okazało że już po. Czarna niesprawiedliwość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko przez moje gapiostwo, bo dopiero tuz przed zabawą dotarło do mnie, że to 100 000, więc trzeba było działać szybko :)))

      Usuń
    2. To u mnie to samo - a rano byłam nawet sprawdzić czy nie ma nowego posta. Chyba będziesz musiała Wiolu jakąś nową zabawę dla nieusatysfakcjonowanych wymyślić :)

      Usuń
    3. Hmmm....no to trzeba będzie coś wymyślić, dla stałych bywalczyń :))))

      Usuń
  5. a u mnie też pokazało. Przed chwilą wysłałam zrzut ekranu bo wcześniej poczta mi w pracy wysiadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo!!! Już wysłałam Ci maila :)))

      Usuń
  6. ja jak zwykle "za murzynami" :)

    OdpowiedzUsuń