czwartek, 24 stycznia 2013

Głosowanie na Blog Roku 2012




Od dziś możecie oddać swój głos na mojego bloga, który bierze udział w tym konkursie w kategorii Pasje i Zainteresowania.

Aby zagłosować wyślijcie  SMS na numer 7122,
w treści podając numer bloga. G00087

Koszt SMS to 1,23zł
Uwaga! W numerze bloga znak 0, to cyfra zero. Pamiętajcie także, aby nie wstawiać w sms spacji! 

Dochód z SMS zostanie przekazany na integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych

Pozwoliłam sobie wziąć udział w tej zabawie, bo mnie rozpuściłyście Waszymi licznymi odwiedzinami i komentarzami, i pomyślałam sobie, że nie ma siły, musicie mnie lubić :)))). Jeśli tak jest i macie ochotę na mnie zagłosować to nie krępujcie się :))))) Tym bardziej, że można połączyć przyjemne z pożytecznym.

Waszą obecnością  podniosłyście moją samoocenę, do poziomu wręcz nieprzyzwoitego. Dziękuję Wam za Waszą sympatię i oczywiście upominam się o jeszcze :)))))

Do zobaczenia już niedługo!
(no bo skończyłam chustę dla mamy, skończyłam sweter dla siebie, zaczęłam tunikę z boskiego fioletu i zerkam już niebezpiecznie często w stronę mego Łucznika :))

13 komentarzy:

  1. Ale jak wygrasz, to przemycisz mnie na Galę??? :)))
    A poważnie to trzymam kciuki i niech ci smsmy stadami lecą do komisji skrutacyjnej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galę masz jak w banku, tym bardziej, że mój Ślubny to z tych mniej bankietowych jest :)))
      Dzięki za dobre słowo :))

      Usuń
    2. Mnie też, mnie też :) powodzenia życzę :)

      Usuń
    3. Ja tez chce isc na gale ;) schowam sie pod jednym z Twoich pieknych plaszczykow ;) Pozdrawiam i zycze powodzenia, http://kasiaknits.blogspot.com/

      Usuń
    4. Ja tylko mam nadzieję, że na tej gali, oprócz samej gali, to będzie jeszcze co zjeść i wypić :))))

      Miejsce już dla Ciebie zarezerwowane :))))

      Usuń
  2. Będziemy trzymać kciuki! Wszyscy łącznie z kotem :)Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za kciuki, a kota proszę pogłaskać osobiście :))

      Usuń
  3. haa, to ja cwana byłam, zobaczyłam link na pasku bocznym, jak jeszcze wpisu nie było, zajrzałam, bo chciałam też sprawdzić, do kiedy blogi można zgłaszać...do dziś do południa, spóźniłam się trzy godziny ;-) Ale głosowanie mam odhaczone ;-)To życzę powodzenia, może się nam akcja gorsetowa rozkręci przy okazji? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to szkoda :( Choć za rok będzie kolejna szansa :)))
      Za głos i życzenia powodzenia bardzo dziękuję, a kto wie, może się jeszcze któraś przekona do gorsetu :)))

      Usuń
  4. a to lipa... nie nie wiem na co ja liczyłam, że się telefon sam domyśli, ze ten czterocyfrowy nr to z Polski... :/
    jak się mój polski tel naładuje to spróbuję jeszcze raz ,

    Pa pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie wiem, tak krzyczą, że te telefony to sama inteligencja, a one się nawet nie "umią" kapnąć, że Ty chcesz wysłać sms-a do kraju swego rodzimego :))))

      Tym bardziej dziękuję za głos :)))

      Usuń
  5. :) a tam od razu rozpuściłyśmy :) prawdę mówimy :)

    OdpowiedzUsuń